dubbelavsnitt x2

en dag som denna, mitt uppe i en jävla förkylning, såg dagens teve tablå rätt okej ut: 
Private practice
Scrubs x2
2 ½ men x2
Lets dance

nu hoppas jag att ja kan sova, även om ja blir ensam i sängen. utan min pojkes arm runt mej. =(

Sweet dreams

Amor

Kärlek och förhållanden är både något av det bästa
och det sämsta som finns, och det går oftast i perioder.
Just nu är kärleken något bra. 
Te amo, mi corazon <3

Barcelona

Hepp Sverige! Barcelona e soligt men aningen blasigt. Ska nu kopa biljetter till FC Barcelona som vi ska ga o se ikvall =)
Letar efter ett stalle dar man kan kopa biljetter till basket oxo men d far bli senare. Ska aka SightSeeingBus snart oxo, oh harligt, solen i ansiktet o Subways take away kaffe i handen.  =D

Saludos de Barcelona <3

Volveré el miercoles

Om knappt 4 timmar ska jag gå upp, ta min väska och åka till arlanda.

Gonatt Stockholm <3

Tequila in his heartbeat

Den här dagen kan inte bli annat än bra. Vaknade till skid rows '18 and life' (=

Idag har jag bara en lektion, men fullt upp kommer jag få ändå. En hel eftermiddag själv hemma utan varken lillebror och mamma. 

På schemat står:
Plugga
Städa 
Packa inför Barcelona
Träna

image13


Ricky was a young boy, He had a heart of stone.
Lived 9 to 5 and worked his fingers to the bone.
Just barely out of school, came from the edge of town.
Fought like a switchblade so no one could take him down.
He had no money, oooh no good at home.
He walked the streets a soldier and he fought the world alone



18 and life - Skid Row

Workaholic

image12

å kära sommar

image11

i väntan på motley konserten

I think its a sin

Lynyrd Skynyrd

image10


Big wheels keep on turning
Carry me home to see my kin
Singing songs about the Southland
I miss Alabamee once again
And I think its a sin, yes


Sweet home Alabama - Lynyrd Skynyrd

söndakväll

En trevlig dag på IKEA. Mamma och hennes plånbok håller inte riktigt med, menmen =P

Inköpt:
Sängbord
Hylla med tillbehör
Sänglampa

e inte 6 år längre och har itne previligiet "mamma och pappa fixar" så jag har skruvat å spikat och svurit men nu sitter alla delar ihop iaf. 

Nu ere middag på g, kycklingwok, å vad jag är hungrig...


haircut (=

image9

oj vad kort det blev..

Doctor Doctor



Doctor Doctor, gimme the news I got a
Bad case of lovin' you
No pill's gonna cure my ill I've got a
Bad case of lovin' you

Bad case of loving you - Robert Palmer


En vän i nöd och lust

Igår var ingen bra dag. Jag kände mej lika unik och värdefull som ett sandkorn. Men så läste jag de här fina orden. Tack Rana, för att du räddade min dag =)

'Are you totally lost?'

image7

Coach Carter

träning ikväll, åå härliga basket..

image6


FödelsdagsBarnet

Grattis på 18-årsdagen Emma =D

lycka till med ditt hemlighetsmakeri idag ^^

å grattis till ett avklarat å godkänt teoriprov, ja blir riktigt avis ;) =)

image8

Katta - på den tiden när ditt hår var naturligt blont =) å hade röda ögon..
Linnea - det va en fin min du ;)
Emma - alltid samma leende på bild ;)

So much to tell you

Jag förundras över hur lätt det är att gömma något, en vana eller bara en del av sej själv.
Något man gör varje dag, men som ingen ser eller vet om.
Om någon råkar se detta 'något' lägger de inte märke till det.
Något man helst inte delas med sej, något som man vill hålla för sej själv.  

I feel like jumping

I just cant get anything but happy by this song =)

Van Halen
image6

Ah, might as well Jump (Jump!)
Might as well Jump
Go ahead and Jump (Jump!)
Go ahead and Jump

Jump - Van Halen

glam rock i all ära

Motley Crue

image1

You know I'm a dreamer
But my heart's of gold
I had to run away high
So I wouldn't come home low


Home Sweet Home - Motley Crue


rockbottom

jaha, då va man här, rockbottom, have u been there?  i have.

RSS 2.0