blabla


Har tydligen jobb hela november! :O  Lite missförstånd mellan mej o mammsen, men ja klagar inte, jobb = pengar! =D

infomöte angående au pair, 5 november. Jag längtar! =)

Proud Em


..du fick mej att fatta att ja faktiskt inte e så jäkla dålig sångare after all. du e otrolig

    People on the river are happy to give

 


I <3 SPAIN


Idag, för ett år sedan, var min sista natt i Malaga.
Hela veckan har det luktat Spanien i trapphuset hemma, vet inte om det e inbillning lr om det på riktigt luktar så.. Härligt e det iaf! =) Vill tebaka dit, bo i Malaga igen. Men jag skulle inte klaga om det inte skulle regna in nästa gång ^^


Dove


Igår gjorde jag något jag gör alldeles för sällan. Jag besökte mormor och morfar, åt en tidig middag där innan jag drog iväg och passade lilla S i några timmar.
Det luktar alltid så gott hemma hos dem. Det luktar Dove, det finns alltid en flaska flyttande tvål på handfatet.
Jag har flera härliga barndomsminne från huset de bodde i förut, där mamma o hennes systrar växte upp.
Julafton, nån gång på 90-talet, jag hade en rödklänning på mej. Pappa läste julklappsrim och jag sprang runt och delade ut klapparna. Jag minns så väl att jag kröp in under granen för att nå de sista klapparna.
Och tapeten i deras sovrum. En fondvägg i huvudändan av sängen, det var fartyg och hav och ja gud vet vad.
På baksidan fanns det alla möjliga frukter och bär, bla björnbär.. så goda. Har inte ätit björnbär sen de sålde huset, hur länge sen det nu var.

Cultural Care vs. STS Au Pair


Vilken organisation fungerar bäst?

Cultural Care - www.culturalcare.se

STS Au Pair
- www.sts.se


Har egentligen varken hört något bra eller dåligt om någon av dom.
Någon som har en synpunkt?

No matter what the problem may be, Im gonna lift him for the whole world to see



Funderar på att lägga ner den här jävla skit bloggen,
har inte tid för den o när jag har det har jag inte lust att skriva.

Det spelar ingen roll längre
Jag har tröttnat på att vara någon annan
Jag ger upp, hör du det? Jag ger upp!

Once a failure always a retard


Once a failure always a retard - inspirerande, right!

Jobb imorn igen, härligt! bilen går 6.00, sovmorgon typ en timme jämför me om man åker kommunalt!!
Ha! trodde jag ja, jag ska åka kommunalt imorn, måste gå hemifrån 5.20, jippi -.-

Åker kanske till landet imorn med min kära moster o hennes familj. Härligare ungar får man leta Länge efter!
Älskar er!! <3

Over and out


The shadow is holding it back






I got the breath of the last cigarette on my teeth



 


Academicworks, platsbanken, studentconsulting, blablabla



Läste i dn att ett vaccin mot hiv e på väg, på tiden.

Ska jobba nästa vecka! =D Heltid! =D
härligt härligt men farligt farligt..
Börjar 6:50 på måndag! skitbra att bio kl 9 kvällen innan e inbokat ;) får ta en tidigare bio istället!

RSS 2.0