Watch out boys



Whatever you give a woman, she will make greater.
If you give her sperm, she'll give you a baby.
If you give her a house, she'll give you a home.
If you give her groceries, she'll give you a meal.
If you give her a smile, she'll give you her heart.
She multiplies and enlarges what is given to her.
So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit!


Grattis på 19-årsdagen!



Idag e ingen vanlig dag, för det e FIAS födelsdag! HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!

Du får presenterna på lördag ;)
Love u!! <3


Hable huble tack för krubbe, Hugg in!


I want a job,
I need a job,
I'm bored!

Fatta hur tråkigt d e att inte ha ett jobb, inge skola, inge nånting. Lite barnvaktsjobb då och då. That's it!
Jag behöver ett riktigt jobb! Men det e jag nog inte ensam om att tycka, därför ere inte speciellt lätt att få ett jobb.

Bored bored bored bored bored bored bored bored bored bored bored bored bored.... booored 

Behind the mask I feel nothing


Ingen nattmänniska direkt, men ändå e ja fortfarande uppe, wonder why..
Jobbat fem timmar ida, behövde verkligen pengarna, hört att nån fyller år den 24:de, nån som vet vem ;)
Har äntligen fått tillbaka min telefon btw, e för trött för att ens va glad för d nu. nightnight!

The Rock


Ja e trött som ett djur, borde sova. Men känner att ja borde skriva nåt när ja nu faktiskt har internet just nu. MEn vet inte va ska ska skriva, kommer itne på nåt, lr jo, jag kmr på massor. men antingen ere saker ja itne vill skriva om här eller så ere inte viktigt nog att försöka koncentrera min övertrött stackars hjärna ^^

Haha, jo juste, ska te skolan imorn, kolla in hur skolan inte går under utan oss underbara "treor" som slutat! ;) Självgod, vem jag, inte då (A)

Kiss me and free me






It's all music to me






Take it or leave it



I wish! då skulle man slippa alla män som kör som kärringar ;)


But do I really feel the way I feel




Wake up and smell the restraining order


"Livet består inte av att vänta ut stormarna
Det handlar om att lära sig dansa i regnet"

To be on the edge of breaking down, And no one's there to save you


Varför kan man inte bara ta en "sista minuten - au pair resa", bort härifrån, fort som satan.
Fan d skulle vara härligt..


I don't need to say "I'm sorry", I do what everybody wants to do



I'm sick of all this waiting 
And people telling me what I should be
What if I'm not so crazy
Maybe you're the one who's wrong, not me


Face Your Fear




Läst en miljard olika au pair bloggar, o kollat in både STS Au Pair och Cultural Care nogrannare.
Jag blir apnervös bara av att läsa alla bloggar! :S



My precious


Satt i bilen påväg hem från "centrum", fick sms från netonnet. Min mobil var tillbaka från verkstaden!!! =D och jag kunde hämta den, så ja vände på första bästa ställe o körde mot netonnet. Hämtade ut mobil, åkte hem till F. Glad över att slippa min 200 kronors nokia från ica, satte ja i simkortet och startade min kära Sony Ericsson. Hm 163 biler.. jag hade ju bara bilder på minnerskortet, som jag tog ur innan jag lämnade in mobilen. Men nu satt det ett minneskort i. Me massa bilder, på två små barn, som jag inte känner igen. Jag ba, shit :S
Jag hade fått tillbaka någon annans mobil!

Tillbaka te netonnet, dom konstaterade att nä, den var inte min. 30 minuters telefonkö senare visar det sej att verkstaden hade skickat min telefon till expert, och vice versa. Trevliga netonnet personalen hoppades att min mobil skulle komma till dom tills på måndag iaf.

Jag vill ha tillbaka min mobil, nu!






I ♥ Sweden

 

Känner mej lite patriotisk..


Liberty


Jobbade igår, precis som varje tisdag. Lillkillen, 2½ år gammal, snappar upp ord som bara den. Igår lärde jag honom säga schopp schopp (A) ^^  När jag, nån gång i framtiden, får egna ungar ska jag lätt lära dom såna ord, ska oxå lära dom engelska redan från blöjåldern. Hehe jag har stora planer för mina, ännu inte existerade, barn.. =D

Ett år är rätt länge, att vara borta hemifrån och från alla nära o kära. Men jag vill, vill, vill åka. Har tänkt på det länge nu, ända sen i våras iaf. Det känns som nästa steg, något jag både vill och borde göra. Att åka som au pair..
Usa var jag inställd på från första början, gärna
San Francisco. Men då måste(?) man vara borta i ett år, om man istället väljer att åka till England kan man välja att vara där mellan 6 och 12 månader. Men o andra sidan var det ju staterna som lockade mej från början, att just åka till the
United States of America, vilken dröm..


Gone.. and lost forever



RSS 2.0