Walk away


Värdelös helg, bortkastade timmar. uttråkad te tusen. Besviken, sårad, men ingen att anklaga lr beklaga sej hos.
Kan man få 'ja plus grader o regn, vår på g! nej minus o regn(!), jag vill ha vår och grönt ute'-depression?





Collecting dust


Jag lever någon annans liv, det här är inte mitt. På gott och ont

Lön is good stuff, några nollor närmare min au pair dröm.. <3


I have hours, only lonely

No one knows what its like
To feel these feelings
Like i do, and i blame you!
No one bites back as hard
On their anger
None of my pain and woe
Can show through



Yes, I hate you


Hata dålig service, hata sl, hata banker, hata kundtjänst, hata kö när man har bråttom, hata glasögon, hata hata hata

Who says I can't be free


Jag är hemma o sjuk, forfarande.. woho.
Förstår inte varför jag aldrig blir frisk, det släpper aldrig. Kanske så framkallar jag det själv, omedvetet. För att jag är så trött på den tråkiga och enformade vardagen. Samma jobb varje dag, samma tider, samma matsal me samma lagom roliga lunch, samma fikaraster på samma tider me samma folk. Dagarna flyter ihop till en evighet av 'samma samma samma', samma framtidstankar, samma frågor om universitet till hösten, samma svar, samma krav. Samma drömmar. Jag vill förvandla drömmarna till verklighet och göra mej av med 'samma samma samma'.
Leva livet på en annan plats, med andra förutsättningar, dock utan samma kärlek..


Not another word


Det finns inget att skriva, känns så ego o skriva om mej själv plus att jag inte vill att folk ska veta vad jag har för mej, inte via en blogg iaf..
Antar att jag lika gärna kan fortsätta skriv nu när jag väl har börjat på ett nytt inlägg.
Förkyld IGEN!! jag tycker det är en överdrift att kalla mitt immunförsvar dåligt, obefintligt är ett bättre ord..

I was waiting on a different story


Läste någonstans att tjejer gråter när vi känner oss otillräckliga och nostalgiska, och något mer som jag dessvärre har förträngt. Killar oandrasidan kan bara klämma fram tårar i en relationskris. Självklart gäller även det för oss tjejer.

Jag 'råkade ut för' de två sistnämnda alldeles nyss, relationskoas från det förflutna. Det slog ner som en blixt från en klarblå himmel.


Finding neverland


Jag trivs rätt bra på jobbet, kollegorna är helt okej och cheferna e toppen. Men det är definitivt inget jag vill jobba med hela livet. Jag hoppas på att till hösten åka iväg som au pair, ett äventyr, hur cheesy det än nu låter..
Ta hand om barn trivs jag verkligen med, busa och leka och allt vad det innebär.

På Grannar.se har det idag och igår kommit in flera som söker en barnflicka, några av 'annonserna' lät extremt lockande. Gud jag vill att det ska bli vår och sommar! Sen fort som tusan typ september så jag får börja den här Au pair-resan jag har längtat efter i drygt ett år..


Step aside granpa'



Bloggen har blivit rätt boring, finns egentligen inget jag vill eller kan skriva här. Det skulle bara bli flummigt, ingen skulle förstå vad jag snackar om, vilket dock är poängen. Så jag har en lösenordsskyddad blogg oxå, där jag kan skriva vad som helst. About stuff you'll never find out..

 


Mis ojos

me duele la piel por no tocarte..
Crazy, crazy.. baby I go crazy..



Live and let die


Älska livet, d gör jag iaf, woho =)
Igår jobbade ja 12 timmar, gick från ett jobb te ett annat. Imorn blire samma sak men ba te typ 6 =) O på fre e jag ledig! =D
Nu ska ja tönta mej o se om d går o kolla på how i met your mother på cbs =D


RSS 2.0