Save those who can be saved


Fick en bärbar hårddisk när jag fyllde år, fyller den me filmer, bilder, å annat skit.

Förkyld, svininfluensan? nja hoppas inte d iaf. 
Jukka from the dudesons,  got himself a swine flu! Han kan fan inte dö, fast dom där grabbarna brukar ju överleva allt så ofta han dör av flunsan! xD

Swine flu Jukka



Me, myself and Rocky


10 dygn utan spotify, gud d e verkligen nåt ja saknat, håller tummarna för att det inte händer igen ;)

Shit det e tråkigt att vara sjuk, man kan inte göra nånting. Jag vill bara ut å leva livet, men jag e fast här, i baciller å basilusker..  Nä usch ja tycker inte om att ojja mej, snart e ja fit for fight igen å då får ja ta igen allt ja har missat =D
Besos guapos! <3

And all the loot they had, it made them mighty mad


videon e lagom kul, men låten i sej e nice!



USB 2.0 Movie


Jag e hemma, tillräkligt sjuk för att hjärnan inte hänger med, aja =)
Hehe juste! ja e ju hemma! å har internet ;) brorsan e snäll å lånade ut sin laptop till mej. gud ja måste skaffa en egen!
Iaf, hittade trådlöst nätverk som nån granne inte hade lösenord på! (L) <3 Tack kära Granne! =D

Ska titta på film nu, om ja hittar kartongen där filmerna finns xD 

We don't know our names

inge internet, inge internet..  Förstår ni va det betyder?!?! Suck, ja e trött på att det e kartonger överallt, sofforna står fortfarande på högkant, sängen står fortfarande på golvet, typ alla mina saker ligger fortfarande i kartonger.


Gigantti


Fortfarande ingen dator hemma, eller internet eller tv. Men tv e iaf på g, d lutar åt en 42" LCD tv, men vi får se ;)

Nån mer som inte skulle klaga på lite sol?! 
Hejhopp lillasnopp!

walk idiot, walk


flyttade i lördags, så nu har ja inge internet, vette tusen hur länge..

Hahha vet ni vad?! i typ 20 min till e d min födelsedag xD
ett liv utan internet e ett liv utan spotify, vilket betyder ett liv nästan helt utan musik :'(

Och föresten e ja en idiot. du kmr inte läsa d här, men om du gör d vetu va ja menar. Ja vet va du tycker, och tack för att du låter mej få reda på d oxå. iaf, friends forever! right?!

'When its time to Party, We will Party Hard!'




Time will tell


Så här borde man starta varje torsdags morgon!





I'd walk to you if I had no other way


Harry Potter och halvblodsprinsen - Idag blev det bio. Men innan det byggde ja ihop min garderob å hann till å med hänga in alla kläder =D Drack skumpa i morgon solen och njöt. Ibland är livet bara för underbart..
Love ya' all! <3


Life's for livin' yeah, that's our philosophy


Saker som är svåra att säga när du druckit för mycket:

- Oöverträffat
- Innovativt
- Preliminärt
- Kvastskaft

Saker som är väldigt svåra att säga när du druckit för mycket:
- Västkustskt
- Konstitutionerad
- Substantiera
- Tillvägagångssätt

Saker som är i stort sett omöjliga att säga när du druckit för mycket:
- Tack men jag vill inte ha sex.
- Nej, ingen mer sprit för min del.
- Ledsen, du är inte riktigt min typ.


This town, your town, my town!


Idag firar jag och körkortet 6 månader! <3  =D



Firar med bubbel! yummi!





Hatehatehatehatehate

Jag hatar att packa, Jag hatar att Flytta.
När jag flyttade hit tyckte ja att det va en jävla knarkar lägenhet som ja inte ens ville gå in i. Men ja var arg och ledsen över att päronen skulle skiljas, allt var skit i mina ögon. Nu älskar jag det här stället, hur fan ska ja kunna flytta härifrån?!?!?!
Sure klyshigt att säga att det är som en bit av mitt hjärta tas ifrån mej, Kvar blir ett sår, blottat, men som ingen ser, bara ett hål, ett tomrum. Ett f*cking space som behöver fyllas av nån annan skit och då gåre ba åt helvete.
Fan ja skulle inte ha kommit hem till Sverige igen, då hade ja inte behövt tänka på d här nu iaf.


My life in boxes


Nästan tre veckor har gått, men ändå har ja inte på riktigt flyttat in hos pappa. Min säng står på högkant och imorn ska vi börja tapetsera. Köpte tapeter idag, ruttnade bort på Bauhaus, finns det en tråkigare affär?!! Men tapeter blev det till sist.

På lördag går flyttlasset, och jag har inte börjat packa än. Jag tycker verkligen inte om att packa. Inte flyttpacka iaf. Jag har nog inte riktigt förståt att jag ska flytta härifrån, Har bott här i 3 år och 11 månader, och de senaste 1 ½ året på heltid.

Hur packar man ner hela sitt liv i kartonger?

Men det blir iaf inte lika jobbigt att lämna det här stället som det var att flytta ifrån huset jag växte upp i. Fan det var ett helvete.



You dont pull my strings..


7 dagar -
Utan internet, utan spotify, nästan helt utan musik, utan tv, utan dusch, utan innetoa, utan Sverige!

Linserna e inte min vän, hade i dom för länge å nu e ena ögat rött och varar :S :@

Gjort av med för mkt pengar, på egentligen ingenting. på bussresan; 44 euro!!!  men va hade ja för val?! att gå de 25 - 30 milen!? köpt gummistövlar oxå, sjukt nödvängigt va?! aja nu blev det iallafall så..

Café Albert, räddaren i nöden, härligt med café med gratis internet! <3

Hemma igen tisda morgon, då jävlar måste ja packa! För på lördan flyttar ja me mammsen. Å jag har inte ens börjat packa än, typsikt mej att vara ute i sista sekund -.-  

8 Juli = Ida ere exakt 3 ½ år sen ja åkte snowboard, om nån nu fattar va d betyder..
Måndagen efter ja flyttat fyller ja år, inte för att det blir nån skillnad, man får inte göra något nytt, Allt blir precis som vanligt.

Nothing could ever be so wrong


Jag gick å la mej runt två, vaknade vid 4 å kunde inte somna om!
Måste ha somnat tillslut ändå, för vid halv 7 vaknar jag av att det e ett jävla liv nere på gården.
Tror du inte att dom håller på att sopa gårdplanen då!! HALV FUCKING 7 PÅ MORGONEN!!!
Så jag har varit vaken sen dess. Har redan varit nere i tvättstugan och ringt Silja å bokat om.
Nu ska ja hoppa in i duschen, måste va nere i tvättstugan om en halvtimme igen! Cya! <3 


RSS 2.0