Sick and Tired of feeling Sick and Tired


Haha, Aerosmith skrev 'Dude looks like a lady' om Vince Niel,
och Dire Straits skrev 'Money for nothing' om mötley! klockren! xD

 

 

 

 

 

 

 

 

 


I envy you


satt uppe för sent igår, kunde inte sova o tankarna gjorde mej galen, tankarna vandrade bort o rördes ihop som ett spindelnät runt en pinne. Kom att tänka på en sak, ett minne, ett litet ord som betyde så mkt. som gjorde allt kristallklart. hur kunde jag inte insett det tidigare, så uppenbart. ett löst Mysterium..


Life is Beautiful


Mellandagsrea e bra grejer! Har införskaffat mej en laptop =D


Do I really feel the way I feel


Förut va jag sjukt inne på att åka som au pair, men nu vet ja inte längre. Jag tvekar verkligen, nu när det faktiskt e möjligt att åka, ingen skola som måste avklaras innan. I höstas nån gång va jag oxå taggad till tusen, ville helst redan vara iväg. Men då ville jag oxå fly härifrån, vardagen och vad det innebar att vara kvar i sverige. Men nu.. jag vill inte fly längre,  knutar håller på att knytas upp och saker och ting flyter på. Life's good..

Merry Christmas


Har inte skrivit på länge, har helt enkelt inte haft tid. I have a life u know;)  Jobbat som vilken annan svensson som helst, o köpt en massa julklappar. men nu blire inge mer sånt, nu ska ja bara köpa till mej själv =D elgigantens mellandagsrea imorn! men orkar inte vara där kl 7 när dom öppnar, får se när ja behagar gå upp imorn (=
Köpte en keyboard till min bonuslillesyrra, så vi har plinkat lite båda två ida, men ja kmr inte ihåg mkt från när jag själv spelade då för en nedrans massa år sen..


Rädda radion!


Klicka på länken och skicka ett mail till statsministern du oxå, hjälp till att rädda radion!

Hur många röster ska det finnas i radion?

Nu ska regeringen ta beslut om den kommersiella radions framtid. Idag får kommersiella tidningar presstöd och kommersiell TV sänder utan statliga avgifter. Den kommersiella radion däremot måste betala 130 miljoner kronor/år för rätten att sända radio. Om inte förutsättningarna förändras kommer du snart få betydligt färre kanaler att välja mellan i radion.

Det är fem miljoner svenskar som varje vecka lyssnar på kommersiell radio. Vi hoppas att regeringen tar rätt beslut och avskaffar straffskatten på radio så att vi istället kan få fler röster och större mångfald i radion. Men för att vara på den säkra sidan tycker vi att du ska maila statsministern och berätta vad du tycker.


A memory of the past and a taste of the future


White Christmas


Julbord igår, super fint o all konstig mat som ska finnas på ett julbord fanns. Och till råga på allt fick jag betalt! ;) Jag va nämligen barnvakt! Långholmens värdshus, föredetta fängelse. Barnen va ute o lekte o stora snöflingor föll sakta mot marken. Härlig känsla att vara ute i snön, kände mej som ett litet barn igen =) Och att jag kom hem med en fetare plånbok gjorde ju inte saken värre =D

 


Workaholic, who me?


Jag hinner verkligen inte blogga när ja jobbar. Hinner inte innan jag går på morgonen, o när ja kmr hem e ja så trött att jag knappt orkar göra nånting.
Imorn ska ja iaf te outlet o köpa julklappar! anyway sov gott!!


Goodbye Jasper!


Jag vaknade lycklig.. hade en grymt nice dröm, lite synd att det inte var på riktigt, men det skulle det lika gärna kunnat vara. Jag vaknade lycklig..

Music never stop surprise me n' I love it

 

 


RSS 2.0