Olli boy

Crashdiets nya, dom e ba för grymma..




ja du?


Kors i taket! Fler läsare ida än på flera veckor, o ändå har ja inte uppdaterat på typ en vecka! :O
MIn mobil har lagt av helt nu, men har letat upp kvittot så imorn ska ja fan lämna in den!  köpte en telefon o ha så länge, på ICA!!!!!!  usch usch, o den krånglar redan den oxå.. jag har alltid lika tur me telefoner. NOT!
Klockan står på 5.30, borde kanske få lite sömn innan dess, borde inte va så svårt för ja e redan ap trött!! 
Lovar bättre uppdatering än den senaste tiden btw, gud va trist bloggen har blivit, ba text, inge musik eller bilder, Men jag lovar, det kmr bli bättre ;)

bullshit, just ignore!


skitbra uppdatering va ?!
kunde inte sova igår, tankarna flög iväg. ja va arg, sur,  frustrerad, mådde illa, mentalt alltså.  skrev två a4 me ba skit, dåliga tankar.  'who wroth this fairytale'

GET IN, SIT DOWN, SHUT UP AND HOLD ON!


Tunes from down and under


Laminatgolv, gipsskivor, tapet- och färgprover, spånskivor, röd, papp, markisfästen, kattvind, lösdrivare, blå, rester, förlängsnings sladdar, kaffe gäster, vit, kartonger, isolering, ringar, fönster, container, 740, presenning


Mumba Bumba, Sir..


För att vara svensk film, var det skit bra! Premiär ida, hade lätt bästa platserna, lr hur Fia ;)


Marvelous coast far beyond the hills




Nya huset, och vi har internet ;) wihi! xD
waaaay to long ago ja va på harry btw! *hint hint*
Ska lägga mej snart, ska upp imorn å bygga på mitt rum, så ja slipper dela me kära bror min..

Alltid lika gorgeous..!


RSS 2.0