Once a wild one


aså shit fetaste ångesten, måste bli klar me den satans au pair ansökningen. fasar verkligen för video inlägget! Har kollat på några andras videos o dom e liksom avancerade. Jag vet inte ens hur jag skulle gör d tekniskt i datorn efter allt redan e inspelat. Det här e verkligen jag i ett nötskal, skjuter upp viktiga grejer allt för länge, jag kunde börjat me videon för flera veckor sen, men det bli aldrig av. Vet inte ens vad jag ska säga, "Hi, I'm Em, this is my life, bla bla bla, I can not wait to be a part of your family, bla bla bla, see you guys, muah!" yeah right liksom..
Okej nu får det räcka med all negativitet! Jag måste tagga till igen, nu känns d som allt bara handlar om jobbet, hela tiden, hinner knappt inte med att leva.. Nej, inte negativ sa jag ju!
Kanske borde skriva d här i aupairbloggen istället, gör nog det sen oxå, dock med omsorg valda ord, man vet ju aldrig vem som kommer läsa d, suck jaja.
strax efter halv elva o jag e sjukt trött, tror faktiskt jag ska krypa ner under täcket o tänka på små rosa moln. Drömma fint o vakna glad, positiv och utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0